David & Martine op reis

Aankomst Sydney

Lieve allemaal,

Arrived in Sydney! Na een lange, maar wel goede vlucht. Na een lange, maar zeer goede tijd studeren! En na een erg leuke, succesvolle, maar soms ook wel intensieve periode van coschappen, nu dan mijn laatste coschappen in het buitenland! Voor wie het niet meer helemaal weet: Ik ga mijn semi-arts stage afmaken in hier in Sydney in het Prince of Wales hospital op de afdeling neurologie.Daarna ga ik even een stukje reizen en daarna zal David overvliegen en zullen we samen nog reizen in Australie. Vervolgens doe ik nog een keuze-coschap in Kameroen, Afrika op de chirurgie afdeling.

Met een strakke planning vertrok ik vrijdag 5 November, direct de dag na mijn laatste coschap dag ik Nederland. En ook al had ik afgesproken met mezelf niet vertrietig te worden met afscheid nemen, toen mijn lieve vriendje wegging, gebeurde het toch vanzelf.. Maar niet getreurd, we zien elkaar over zes weken! In Dubai had ik even een nachtje overnacht in een prima hotel en onderweg nog een glimp van al die hoge torens opgevangen. Ikkreegechter spontaan met wat vrouwelijke ongemakken te maken (menstruatie) en kwamer achter dat zein deze grote arabische zandbak niet zoveel van deze spullen hadden. Uiteindelijk kocht ik een pakje voor het bedrag van slechts12 euro.... In NL is dit meestal 1.5 euro... maar ja, beter duur dan niet te krijgen heb ik wel eens gehoord.. Ik ben vanochtend aangekomen in mijn hostel waar ik de eerste week even een kamer heb gehuurd. (Hostel: Clarks&Clovelly.) Mijn kamer heeft uitzicht op zee!! Daarna ben ik op zoek gegaan naar het ziekenhuis waar ik vanmorgenin mijn hardlooptenu (korte broek en hempje) naar toe ging. Het was helaas toch wel zo'n 45 min lopen (ja, met die heuvels en het zonnetje en de jet-lag, liet ik het toch maar bij lopen), dus ik pak morgenochtend maar even een bus.

Voor zover. Nu even de omgeving verder verkennen.

Dikke kussen

Reacties

Reacties

Jaloerse vriendje (david)

Klinkt goed met dat uitzicht, maar wil wel graag bewijsmateriaal zien ;-)

Tot over zes weken en succes met starten morgen!( na ja.. Jouw straks eigenlijk)
David

Marlous

Lieve Martine,

Heel veel plezier en succes daar natuurlijk! Ik ben benieuwd naar al je verhalen!!

Ciao liefs

Vie

Hi lieve Marti!! :) Goed om te horen dat je je mega reis hebt overleefd en een mooi plekje gevonden hebt! Al foto's?? :) Ben benieuwd naar je ziekenhuisverhalen! :) Heel veel succes met je eerste dagje en tot je volgende verhalen!!

Liefs XX

Rudolf (oude huisgenoot)

Hey Martine,
Tof dat je naar Australie gaat. Ik weet niet of je de eerste tijd een beetje gaat verkennen in Sydney of dat je meteen op bij het ziekenhuis aan de slag gaat. Maar als je in Sydney goed wilt verblijven, zou ik naar Manly gaan. Een beetje de upperclass neighbourhood van Sydney. Dat vond ik de beste wijk om te verblijven in Sydney.
In ieder geval veel plezier en ik volg je ervaringen.

Gr. Rudolf

Inge

Lieve tien, sorry ben je helemaal vergeten te bellen!!maar heel veel plezier en succes morgen in het ziekenhuis! Ben benieuwd hoe het is om daar coschappen te lopen....geniet er iig van!liefs inge

Ellen

Ha lieve Martine! Leuk om je verhaal te lezen, ik ben zo benieuwd hoe je het gaat hebben daar!?! En straks lekker reizen, ook fijn om naar uit te kijken! Heel veel succes met alles!
Liefs, Ellen

Anne Marlies

Marti!!
Gelukkig ben je veilig aangekomen! Heel veel plezier met het co-schap en succes ook natuurlijk! Hoop dat bepaalde benodigdheden in Sydney wat goedkoper zijn;) wahahaha!
Liefs, anne

Bouk

Heee Martine!
Wat leuk dat je je reis-en coschap verhalen weer opschrijft en deelt!
Gelukkig zijn 6 weken zo voorbij en kunnen jullie samen reizen. Succes in het ziekenhuis daar! En heel veel plezier!
X Bouk

Odet

Lieve Marti!
Fijn dat je goed aangekomen bent en de lange reis hebyt overleefd! :) Hoe is je jetlag?
Ik ben heel benieuwd hoe het co-schap zal zijn! Snel weer een nieuwe update schrijven!!
Succes op je eerste dagje en heel veel plezier!

Liefs Odet

Meet

Schat! Goed om te zien dat je veilig bent aangekomen! Echt gek dat je nu zover weg zit :( Geniet ervan en succes morgen! Keep us updated!! xxxx

Elise

Ha zus,

Goed om te horen dat je veel veilig aangekomen bent! Succes morgen / straks, Elise

Brigit

Ha Tinu,
Wat leuk je eerste verhaal nu verwacht ik natuurlijk wel elke week een update ;-) Wat fijn een kamer met uitzicht op zee, maar ik ben het met David eens, eerst bewijs! Net even gekeken waar je hostel zit en dat is vlakbij Bondi dus lekker surfen en kijken naar de reddingsbrigade :-) Veel plezier en succes met je coschappen. Dikke kus

fam. van Egmond

Daar zit je dan ineens (nu ja) in Australie, leuk om je verslag te lezen. We wensen je veel succes en loop niet te hard in je korte broek en hemdje in de warme zon! Groetjes van Fred en Irene.

Nelke en Jack

Lief nichtje, wat fijn om deze volgende (en zo verre) stap in je leven van zo dichtbij mee te kunnen maken! We volgen je verhaal op de voet. alle liefs en succes.

Mama en Papa

We waren blij te horen via Davids sms dat je goed bent aangekomen. We hebben net je info gelezen.
Veel succes de komende weken.

Mama & Papa

margreet

Martine, ik ben een boek aan het lezen over de eerste westerlingen die in Australie aankwamen( eind 1700) toen zag het er wel een beetje anders uit dan jij het nu meemaakt. zijn de eerste dagen een beetje naar je zin verlopen en valt het mee om alles in het engels te communiceren ook met de patienten? liefs, je ''schoonmoeder''

ome Mike

Verrassend bericht ! Ga je ook surfen ? Pas op voor de haaien in zee en in het ziekenhuis ! Enjoy life zou ik zeggen.

Kusjes van Elyett en Mike uit regenachtig Marseille

Hans

Leuk om je belevenissen een beetje mee te mogen beleven.Blijf via david ook wel op de hoogte van je avonturen.Werk ,geniet van het mooie weer hier is het behoorlijk fris een graad of 6-8.
So long

Keren

Tine! Hoe bevalt je eerste week!? Al helemaal in de aussie sfeer? Wat heerlijk dat je uitzicht op zee hebt.. geweldig! Succes met alles.. denk aan je!

x Keren

Ottilie

Lieve Marti!!
Sorry ik heb je nog helemaal geen veel plezier gewenst. Dus alsnog heeeeel veel plezier. Geniet er echt van want die maandjes zijn zo weer voorbij.
Je moet er maar heel veel verhalen opzetten zodat ik goed kan bijhouden wat je allemaal aan het doen bent:)
Geniet ervan!
Dikke Kus ot

Peter en Thea

Hoi Martine,
wij willen je heel veel succes toe wensen met je coschap,en veel plezier,wij vinden het heel knap van je hoor zo een reis helemaal alleen,nou nog een paar weken en dan is David er.Wij blijven je verhalen volgen hoor.

veel liefs Peter en Thea

yvon

Hoi Martine,
Leuk weer om je zo te kunnen volgen. Wat ben jij toch een kanjer! Succes op de afdeling Neurologie en over een aantal weken lekker samen op reis!
Liefs van Yvon

yvon.boseijssen@quicknet.nl

Hallo lieve Martine,
Wat fantastisch wat jij allemaal onderneemt!
Leuk dat we je zo kunnen volgen.
We zijn benieuwd naar de volgende belevenissen.
Kusjes van oma.

Mama en Papa

Lieve dochter met veel genoegen hebben we je schrijven van 19 dec. gelezen en de foto's bekeken.
Die geven een leuke indruk van wat je zoal beleef en ziet. We hebben begrepen dat David ondanks de moeilijke omstandig heden (vele sneeuw) toch van Schiphol vertrokken is. Dan kunnen jullie samen dingen
ondernemen. Vandaag waren we bij Pim en hebben met hem gewandeld in de sneeuw.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!