David & Martine op reis

Daar gaan we dan

Het laatste weekend met haring, kibbeling en hollandse pot gaat in. Morgen lekker Boerenkool eten bij Martine haar ouders en dan maandag richting het eerste land: Belgie.

Nadat we net maar even voor de zekerheid gekeken hebben hoe we daar moeten komen, blijkt dat heel treinverkeer Belgie morgen gaat staken... mmmhhhh

Dus dan maar met de Eurolines bus richting Brussel Noord en vandaar de metro richting het vliegveld!

Volgende stop: Abu Dabi (tussenstop) & New Delhi, India

David & Martine

Reacties

Reacties

Marieke

Spannend!

Heel veel plezier toegewenst!

X Marieke

fam schilder

maak er wat moois van en geniet

annie, gerbrand en aline

margreet

geniet van iedere dag en van elkaar X je moeder

Marlous

Heel veel plezier en geniet ervan!

Esther

Ik wens jullie een fantastische 3 maanden en een hele goede reis!!! En via jullie verhalen blijf ik wel een beetje op de hoogte..

x Es

Keren

Hey Tine en David!!!

Ik ga aan jullie denken, dat doe ik al :)! Veel in ons boekje schrijven he Tine, dat vind ik ook leuk om te lezen! Ik ga je echt missen joh! wel 2.5 maand geen clubeten!!! goed op elkaar passen he en vooral veel plezier!!!!

Liefs Ker

Antoinette

Maak er jullie droomreis van!

Maret2

Ontzettend veel plezier! keep us (digitally) posted en geniet vooral!!!

Keetie

Hey Martine en David,
Geniet lekker van jullie reis, ik ben iig zwaar jaloers haha!! Heb net mijn onderzoeksverslag bij de drukker liggen, dat is ook zoooo'n lekker gevoel. Ik houd jullie berichten in de gaten hoor.

yvon.boseijssen@quicknet.nl

lieve Martine en David
We, zitten bij Yvon naar jullie weblog te kijken. Wat schitterend mooi dat we zo kunnen mee genieten.
We reizen als het ware met jullie mee. Elise heeft zaterdag 11/10 haar oude PC bij ons gebracht. Wellicht dat we binnenkort zelf thuis met deze PC met jullie kontact kunnen onderhouden. groeten, Yvon, oma, mama en papa.

hans

net jullie eerste fotos van nepal bekeken,de schommel en het verkeer in de dorpen heel herkenbaar en heel leuk om te zien .Geniet een beetje mee.
groet hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!